Opis |
Strategie oceniania: analityczna, holistyczna, intuicyjna, ocenianie kształtujące: ich zastosowanie w praktyce szkolnej oraz wady i zalety. Ocenianie jako konsekwencja planu dydaktycznego oraz metodycznego nauczyciela: uwarunkowania programowe oraz indywidualne potrzeby uczniów. Formułowanie wymagań dla różnych grup uczniów. Operacjonalizacja celów kształcenia. Działania nauczyciela sprzyjające uczeniu się uczniów. Znaczenie strategii nauczania oraz informacji zwrotnej. [4 godz.] |
Tytuł: |
Różne strategie oceniania uczniów |
Kod formy: |
RP58/W |
Stan: |
Przekroczono datę zamknięcia rezerwacji. |
Adresaci: |
Rada pedagogiczna szkoły/placówki |
Lokalizacja: |
DODN we Wrocławiu, ul. Skarbowców 8a |
Prowadzący zajęcia: Katarzyna Baeck-Kamińska Przewidziany termin szkolenia: Nabór ciągły. Termin zostanie podany po zebraniu grupy. Dodatkowe informacje: Dział Organizacji Szkoleń we Wrocławiu, tel. 508-691-035, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
. Oferta będzie stale uaktualniana z modyfikacją w grudniu 2018 r. |
|